lördag 10 juni 2017

ASKUNGEN ~ CINDERELLA

there is a translator to the right
Ha....... jag har alltid gillat skyltar med BUDSKAP på..
men denna är riktigt bra.. klart ett par SKOR kan förändra mitt liv...
för visst är det kul med skor?

jag har utökat min skyltsamling lite i veckan....

det är kul med skyltar.
man skrattar till lite när man läser dom..
jag har min lilla skyltsamling i hallen, så kollar jag på någon när jag går förbi
dom senaste skyltarna har jag köpt på Rum för Inspiration
dom hade hur många kul skyltar som helst...
Hoppas helgen är bra för ALLA
kram kram 
Håkan

2 kommentarer:

  1. Hej Håkan! Trodde först denna fina blogg tillhörde en romantisk tjej. . . .men det visade sig ju vara helt fel! Kul med killar som ser helheten. . . .och har såå fint omkring sig! Med både vackra blommor och möbler!
    Din samling av skyltar var underbar. . . att samla dessa i ett blickfång i hallen!!!
    Önskar dig en härlig helg!

    SvaraRadera